Dva dana predavanja iz industrije video igara, preko 20 govornika i indie takmičenje sa budžetom od 5000$ za najtalentovaniji tim očekuju nas 27. I 28. novembra.
PlayCon Winter je regionalno okupljanje gejming zajednice sa dva dana interesantnih panela, predavanja i indie takmičenjem. Veterani game developmenta sa naših prostora podeliće svoja iskustva i dati savete o razvoju, igara, timova i ljudi, i na taj način napraviti “prečicu” svima koji se tek sada uključuju u veliku industriju video igara. Što se tiče takmičenja, nezavisni developeri će predstaviti svoje projekte u najboljem svetlu za šansu da osvoje materijalne nagrade i finansijsku pomoć u daljem razvoju.
Dvodnevni događaj će se održati 27. i 28. novembra, a neka od najvećih imena srpske gejming scene su već potvrdila svoje prisustvo. EBB Software, studio iza nadolazećeg svetskog hita Scorn, govoriće o 3D umetnosti u video igrama, dok će studio Foxy Voxel, koji nam je doneo ovogodišnji hit Going Medieval, govoriti o stvaranju strastvene zajednice za igru. Očekujte još predavanja o praksi u game devu, gejmingu izvan prestonice, Crypto NFT igrama i kako zaraditi od njih, i još mnogo toga.
Prisustvo na PlayCon Winter je potpuno besplatno, a možete se registrovati već sada na zvaničnom sajtu playcon.rs.
Organizator Play!, koji stoji iza digitalnog mesečnika Play!Zine, sprema još iznenađenja i objava vezanih za PlayCon u narednim nedeljama. Pratite zvanični sajt, kao i naše Facebook, Instagram i Twitter stranice za sve novosti o događaju.
Lista do sada potvrđenih tema i učesnika glasi:
Kako postati i opstati kao indie developer?
- Distill Games – Žarko Petrović
- Tectonic Games Studio – Andria Milivojević
- Mad Mage Games – Uroš Panić
Game Dev Prakse- kako do njih i zašto?
- Crater – Vid Rajin, Tatjana Gadža, Dragan Kuburović, Bojana Simić
Tajne uspeha hypercasual biznis modela
- CrazyHubs – Borislav Vesnić, Luka Budimir, Martin Mitrović, Kristina Panić
Organizuj svoj game dev projekat!
- Snowation – Snežana Đurić
Metaverses and Digital Twins – Upotreba game endžina izvan industrije video igara
- Valsogard Enterprise – Dragoslav Pavlović
AI u gejmingu
- Two Desperados – Marko Jevremović
Vizuelni razvoj igre SCORN – 3D modeling i texturing pipeline
- EBB Software – Nikola Milićević
Sol Invictus spotlight – One Covidyear later
- Munzesky Studio – Aleksandar Petrović, Miloš Živković, Ivan Stikić
NFT, Crypto i gejming – zarada kroz igranje
- Play!Zine – Milan Janković
Još tema stiže uskoro!
- Entertainment Forge – Darko Peninger
- Foxy Voxel – Severin Malinović
- PlayStudios Belgrade – Yonni Zohar
- Funcom – Viktor Popović
- Independent – Goran
Izvor: RUR