Još jedan svetski poznati fudbalski klub ulaže u esports.
Severnoamerička esports organizacija OpTic Gaming je zvanično započela novu saradnju sa čuvenim italijanskim fudbalskim klubom, Juventusom. Cilj ovog partnerstva je da se ”premosti jaz između tradicionalnog sporta i esporta” kroz zabavne projekte i aktivacije.
Kao deo ove kolaboracije, organizacije će dizajnirati limitiranu kolekciju brendirane robe (najverovatnije dresova) i snimati video sadržaj sa uticajnim ličnostima iz Juventusa i OpTic Gaming-a. Pored toga, obe strane će organizovati specijalne zajedničke aktivacije za fanove, uživo u sklopu predstojećih događaja.
Tokom vikenda za nama, bivši Call of Duty profesionalci Set ”Scump” Abner i Antoni ”Methodz” Zini, kao i izvršni direktor OpTic Gaming-a, Hektor ”H3CZ” Rodrigez, putovali su u Torino kako bi posetili Juventusov stadion.
”OpTic je jedan od pionira esports industrije. Njihovi igrači imaju jak takmičarski duh, baš kao i naši. Ovo je jedinstvena prilika za nas i obe grupe navijača”, izjavio je Majk Armstrong iz Juventusa.
Osnovan 2006. godine, OpTic Gaming se smatra za jednu od najznačajnijih esports organizacija u Severnoj Americi. Trenutno poseduje Call of Duty, Overwatch, Rocket League, Halo i Apex Legends ekipe. Ni Juventusu esport nije stran – klub se trenutno takmiči u eSerieA sa svojim EA Sports FC sastavom.
Fudbalski klubovi širom sveta dosta intenzivnije ulažu u esport u poslednjih nekoliko godina. Mančester Siti je prošle godine sklopio partnerstvo sa korejskom esports organizacijom Gen.g, a pre toga je sarađivala sa FaZe Clan-om, još jednom poznatom severnoameričkom organizacijom. PSŽ takođe trenutno sponzoriše Dota 2 (Quest) i League of Legends (Talon) ekipe.
Izvor: RUR