Iako je nova next-gen konzola ugledala svetlost dana u Americi još pre dve nedelje, hype u Japanu bio je nesmanjeno žestok. 400.000 jedinica rasprodato je tokom prvog dana lansiranja i to uglavnom preko pre-ordera tako da Wii konzole praktično nije ni bilo u slobodnoj prodaji, već su kupci samo došli po svoj naručeni primerak. Nintendo je za launch konzole pripremio čak 16 naslova među kojima su najprodavaniji bili Wii Play, The Legend of Zelda: Twilight Princess i WarioWare: Smooth Moves.Sa 600.000 primeraka prodatih u Americi i 400.000 u Japanu, Nintendo je već napravio zavidan rezultat i stvorio dobru korisničku bazu. Sada je potrebno da ponudi dobre naslove kao i da obezbedi dovoljan broj konzola u prodavnicama širom sveta kako ne bi upao u iste nevolje kao i sa svojim DS-om. Start Wii konzole u Evropi zakazan je za 8. decembar.
previous post
Treći update za Auto Assault
next post