Šest miliona korisnika koji redovno iz meseca u mesec plaćaju mesečnu članarinu od 15 dolara uzrokovalo je da se Vivendi ne samo povrati iz minusa od oko četvrt milijadi dolara nego da fiskalnu godinu završi sa plusom od skoro 50 miliona dolara. Naravno, reč je o najpopularnijoj masivnoj online „drogi“ zvanoj World of Warcraft za kojim se i posle godinu i po dana od izlaska još uvek diže prašina. Međutim, ovo nije ništa čudno jer Eve Online koji je još godinu dana stariji od WoW-a tek sada dostiže svoj vrhunac prihvatajući u svoje naručje armiju space sim igrača. Naravno i za ovu MMO igru je potrebna mesečna naknada pa smo mi zato za ovaj broj ScreenFuna, pored predstavljanja Eva, istražili tržište u potrazi za masivnim-multiplayer online igrama za koje nije potrebno izdvojiti zelene novčanice. Rezultat je impresivan! Ne samo da postoje igre koje ne traže mesečnu članarinu već su pritom i u potpunosti besplatne za preuzimanje. Neke od najboljih smo predstavili u okviru rubrike „Gratis igre na Internetu“ započete u prošlom broju.
Dead or Alive 4 je izašao samo za Xbox 360 a imajući u vidu da ova konzola najverovatnije neće biti zvanično zastupljena na našim prostorima sumnjamo da ćete ikada imati prilike da je vidite. Ipak, verujemo da vam se sviđa lutka sa naslovne strane koja ujedno može poslužiti i kao povod da zamišljate kako ćete se nje možda jednog dana i dokopati…mislimo na konzolu, naravno. Dodatnu motivaciju možete steći kačenjem postera na zid a ako bi više voleli da “poznajete” Dark side of the Force obrnite poster na drugu stranu gde vas čeka Darth Vader.
Igra koju verovatno puno vas željno isčekuje i imaće priliku da je igra je Oblivion. Novi Elder Scrolls smo još jednom stavili pod lupu a ovaj put smo imali priliku da zaigramo beta verziju igre koja je po svemu sudeći veoma blizu finalne verzije koja se očekuje do kraja ovog meseca. Dok se ne pojavi ovaj dugo-očekivani RPG, kao i Prey za koji takođe donosimo preview, svakako ima šta da se igra a tu pre svega mislimo na Star Wars Empire at War, strategiju dostojnu svoga renomea kao i Marc Ecko’s Getting Up: Contents Under Pressure, hiphop avanturu za poklonike ulične kulture. Ljubitelje Simsa će sigurno obradovati činjenica da je izašao novi add-on. Open for Business će od vas tražiti da šefujete međutim, ukoliko niste poklonik ovakvih igara možda bi mogli da pogledate novi TOCA Race Driver 3 ili Tom Clancy’s Rainbox Six: Lockdown, koji ipak nije ispunio naša očekivanja.
Vlasnici Playstation 2 konzole, koju poklanjamo i u ovom broju, svakako bi trebalo da obrate pažnju na najnoviji FPS pod imenom Black, koji nas je zaista oduševio kao i na igru Shadow of Collosus koji se konačno pojavio i na evropskom tlu.
Sve one koji žele da primaju svoj primerak ScreenFuna na kućnu adresu i time izbegnu nestašicu ScreenFuna na trafikama, želimo da obavestimo da je počeo servis pretplate. Ne dozvolite sebi da propustite bilo koji broj ovog časopisa a pogotovo sledeći kojim će ScreenFun napuniti svoj prvi rođendan!
Bravo ScreenFun je u prodaji od 11. marta na svim trafikama širom Srbije i Crne Gore, Bosne i Hercegovine kao i Makedonije po ceni od samo 49 dinara.
4 comments
jedan od boljih brojeva
DoA4 poster rocks!
A kako se moze predplatiti za screenfan?
Hi Friend! You have a great blog over here!
Please accept my compliments and wishes for your happiness and success!
If you have a moment, please take a look at my site:
games center
It covers games center related subjects.
Have a great day!