Uživanje u Crysisu oduvek je podrazumevalo i sjajnu grafičku podlogu, a iz razvojnog tima jasno nam sugerišu da PS3 i Xbox 360 verzija nemaju šta da traže pored one za PC.
Crysis 3 podržavaće teksture visoke rezolucije i napredne grafičke opcije a u Cryteku ističu da su napravili velika unapređenja u odnosu na Crysis 2 kad je reč o animaciji, izgledu vodenih površina, magle, senki oblaka, antialiasingu, odeći, vegetaciji, česticama, sunčevom odsjaju pa čak i travi. Tehnički direktor Marco Corbetta kaže da sve ovo nije bilo moguće u Crysisu 2 jer je rad na konzolnoj verziji uzeo previše vremena. “Naš najveći cilj bio je da popravimo kvalitet prikaza i mnogo rada otišlo je na razvoj nekoliko antialiasing tehnika za DX11, što znači da će igrači moći da biraju između nekoliko njih.”
On još navodi kako je prisutna i teselizacija likova i vegetacije ali kako je to samo po sebi prevelik zalogaj za današnje računare, tim je radio i na brojnim optimizacijama. Crysis 3 stiže nam u februaru 2013, a juče smo objavili i kakvi su njegovi hardverski zahtevi.
1 comment
Super je to ali ne podrzava dx 10 i 9 kartice 🙁