I sama Nvidia potvrđuje da novi Tomb Raider baš i ne radi najbolje na karticama ove kompanije, što i ne čudi kad se zna da je AMD sponzorisao njen razvoj.
Kako saopštava Nvidia, Tomb Raider pati od problema vezanih za fps i nestabilnost, a tu su i bagovi sa TressFX efektom. U zvaničnom saopštenju kompanije piše: “Svesni smo problema u radu GeForce kartica pri maksimalnom nivou detalja u Tomb Raideru. Nažalost, Nvidia nije dobila finalni kod igre prošle nedelje, što je uticalo na pojavu problema. Radimo sa Crystal Dynamicsom kako bismo ovo rešili što pre. U međuvremenu, izvinjavamo se GeForce korisnicima koji ne mogu da iskuse igranje Tomb Raidera.”
Mi možemo da potvrdimo kako smo na GTX 660Ti kartici iskusili jedno izletanje u Windows i drastične padove frejmrejta – sve u prvih pola časa igre. TressFX efekat izgleda fenomenalno u praksi ali drastično obara fps, doduše, bez obzira da li je u pitanji AMD ili Nvidia kartica. Za nas nema nikakve sumnje da je Crystal Dynamics namerno napravio ovaj problem zbog saradnje sa AMDom, ali isto je nebrojeno puta uradila Nvidia kako bi dokazala svoju premoć. Očekujemo da će svi problemi biti rešeni u narednim danima preko novih drajvera a možda i patcha.
3 comments
Isto pa i gore je radila i Nvidia tako da karma is bitch!
Resenje problema je lako treba samo kupiti graficku koja nije nVidia-na, bedno, stvarno bedan potez :/
:-$ biti il ne biti al tu nekog treba dobro prebiti