Eidos Montreal kaže kako će glavni junak serijala biti prilagođen današnjem dobu ali i da neće izneveriti dosadašnje igrače serijala.
Glavni i odgovorni na ovom projektu, Nicolas Cantin, rekao je GameInformeru kako je razvojni tim dobio slobodu da Garretta slobodno izmeni po sopstvenim željama. “Mi smo ipak želeli da sačuvamo osnovni DNK Garetta; ne želimo da promenimo previše stvari jer sve već funkcioniše”, rekao je. “U početku, on je bio više u got fazonu pa smo te elemente izbacili. Želimo da on bude privlačniji široj publici. Da, on jeste mračan lik ali ne želimo da kažemo kako je gotičar.” Cantin je prethodno dizajnirao Altaira za Assasin’s Creed a sad kaže da je ta iskusta iskoristio za Thief 4. “Istu stvar sam uradio sa Garrettom. Oba lika delovala su mistično a morali smo da ih pretvorimo u više akciono orijentisane figure. On mora da se jasno izdvaja iz mase NPCova.”
Thief 4 stiže nama tokom sledeće godine a pojaviće se za PC, PlayStation i verovatno još uvek neimenovanu next-gen konzolu iz Microsofta.