Frank Gibeau, jedan od glavešina EA otkriva u razgovoru za GameIndustry da EA više ne želi da ugrađuje besmislene zaštite u svoje igre, ali ipak opravdava to što SimCity zahteva konstantnu internet konekciju.
Gibeau ističe da ovaj potez u slučaju SimCityja nije urađen zbog borbe protiv piraterije već je zaista bio neophodan za gejmplej. “Stvarno nije tako. Bio sam svim sastancima i priča oko zaštite od kopiranja uopšte nije bila tema”, tvrdio on. “Ne pravite MMO igru da biste sprečili pirateriju – pravite je radi multiplejer iskustva”
Gibeau kaže da su nezavisne kompanije poput CD Projekt RED u pravu jer govore da su sve mere protiv piraterije besmislene. “Zaštita od kopiranja je strategija koja završava u ćorsokaku; To nije strategija koja može da uspe u gejming biznisu”, ističe on. On dodaje i kako EA uopšte nije sugerisao Maxisu da SimCity mora da zahteva internet konekciju, već da je to bila interna odluka razvojnog tima. “Ako igrate MMO, onda od njega ne tražite oflajn mod, jednostavno to ne radite. SimCity je od starta zamišljen kao MMO i igra se na taj način.”
Naravno, igrači baš i nisu naročito spremni da poveruju u priče koje dolaze iz Electronic Artsa, ali možda je ovo ipak signal da igre sa klasičnim singleplejerom, poput Battlefielda 4 ili FIFA 14 neće zahtevati stalnu internet konekciju.
1 comment
A onda je mrmot zavio cokoladu u foliju.