Direktor Cryteka Cevat Yerli sigurno će izazvati dosta komentara zbog svoje izjave kako je grafika jako važna jer vodi gejmplej i omogućava igraču da se više uživi u atmosferu.
Govoreći za Xbox 360 Magazine, Yerli je istakao kako grafika čini 60% jedne igre. “Ljudi govore da grafika nije bitna, ali igrajte vi Crysis pa mi recite da to nije bitno”, rekao je. “Uvek je grafika ta koja vodi gejmplej. Grafika, bez obzira da li govorimo o svetlu ili senkama, stavlja vas u drugačiji emotivni kontekst i najbolji je način da se uživite u svet. Što je bolja grafika, što je bolja fizika, što je bolji zvuk uparen s produkcijskim vrednostima, stvari izgledaju bolje i čine 60% igre.” Moramo se složiti sa ovom izjavom, barem kad je reč o Crysisu i drugim igrama koje ciljaju realističnost – što je okruženje realističnije, to nam je zaista lakše da se uživimo u taj svet.
2 comments
Neko je zaboravio poentu igranja igara, a to je zabava. Nema potrebe vise pricati o bilo cemu. Igram Crysis 3 preko origina, ali se ne slazem sa ovom izjavom. Igre na Arcade “konzolama” su bile hit 80ih i 90ih i bile su veoma zanimljive a grafika je bila 16-bita.
Hahah hahaha hahahah samo da Crysis nije smor najveci!