Kreativni producent Pro Evolution Soccera 14, Kei Masuda, objasnio je kako se nada da će novi FOX grafički endžin učiniti jako mnogo za ovu igru.
Govoreći za OPM, Masuda je o PES 14 rekao: “Naš glavni cilj jeste da vam dopustimo da pobedite s timom kojeg volite. Ukoliko u našoj igri bude moguće da sa slabim timom pobedite jak, to će biti velika razlika u odnosu na FIFA.” On ipak priznaje da je PES serijal svih ovih godina bio u krizi jer prelazak sa prošle na sadašnju generaciju konzole nije tekao glatko. “Najviše smo se mučili sa onlajnom. Dok smo prelazili na PS3, EA je promenio endžin, ali naš je ostao baziran na onome za PS2. Samo smo doterali animacije i neke stvari kod AI rutine.”
On ipak navodi da će zbog Fox endžina sad sve biti drugačije, posebno zbog realističnije fizike ali i grafičke podloge koja bi trebala drastično da se poboljša.