Najveća boljka open world igara sigurno je u tome što većina prostora zvrji prazno, ali Rockstar obećava kako će GTA V sve to promeniti.
“Kad je reč o čistom broju sati, ovo je veći projekat od svega što je Rockstar ikad uradio”, tvrdi art direktor Aaron Garbut. “Od početka, želeli smo da osiguramo da svet bude ne samo ogroman već i apsolutno natrpan životom. Ovo daleko bolje od GTA 4 u smislu toga šta smo uradili s okruženjem. Znam da postoje igre sa većim svetovima, ali niti jedna nema ovoliku količinu sadržaja. Na svakom detalju ovog sveta radio je ogroman broj talentovanih umetnika. Uvek je tu nešto novo za otkriti, nešto čudno za videti ili vršiti interakciju. Ovo apsolutno nije ogroman, prazan svet. Svaka zgrada je drugačija, tereni se ne generišu, sve je pravljeno ručno.”
Sudeći po screenshotovima, GTA V izgleda daleko bolje od svog prethodnika, a Garbut tvrdi da je razlog za to jednostavan. “Sakupili smo mnogo iskustva. Komforno pravimo objekte s ovim nivoom detalja a naši koderi komforno rade s mašinama. Toliko toga se dešava, ne samo u pozadini sveta već i u životu na ulicama.”