Ugledni igrački časopis Edge objavio je intervju sa neimenovanim članovima poznatih razvojnih timova koji tvrde kako je razlika u snazi između PS4 i Xbox One vrlo očigledna i vrlo značajna.
Naime, u objavljenom članku stoji da je PS4 memorija brža za neverovatnih 40-50% u odnosu na ono što nudi Xbox One, a da je Arithmetic Logic Unit (ALU) brži takođe za 50% od onoga što nudi Microsoft. Šta to znači u prevodu? Pa, ako neka multiplaformska igra radi u 1920×1080 u 30 fps na PS4, na Xbox One radiće u 1600×900 uz FPS koji će jedva prelaziti 20. Razvojni timovi žale se ne samo da je Xbox One slabiji već da je s njim prava muka raditi jer koristi specični ESRAM, a da je nedavno ubrzanje procesora Xbox One dobar korak, ali da u praksi ne znači gotov ništa.
Očekivano, u Microsoftu su se osetili uvređenim, pa su se obratili javnostima rečima da je Xbox One suviše kompleksan da bi se donosili takvi zaključci. “Xbox je dizajniran tako da bude izbalansiran i mislimo da igre to demonstriraju. Na kraju, pustićemo da konzole i igre govore za sebe.”
2 comments
“Na kraju, pustićemo da konzole i igre govore za sebe.”
Zar u tome i nije problem?
Ljudi, ovo su markentiski trikovi Sony-ja.
Multiplatformske igre ce izgledati identicno i na PS4 i na XBOX ONE.
Radice u 1080p u 60 slicica u sekundi a neke bas zahtjevne u 30 na obje konzole.
Dok ce igre poput eksluziva kao npr. : Killzone, Gran Turismo i td. izgledati bolje na PS4.
Mada XBOX ONE ima adute poput : Ryse, Quantum Break, Dead Rising 3, Fable, Forca,koje ce izgledati fenomenalno i ne losije od pomenutih PS4 excluziva.
Po meni je najjaci utisak ostavila Quantum Break koja izgleda mnogo bolje od svega vec vidjenog.
Previse je Microsoft ozbiljna firma da dopusta takve ispade i propuste.
Zivi bili pa vidjeli, XBOX 360 je dokaz za to 😉