Konačno nam stižu i neke konkretne informacije vezane za PC port petog dela GTA serijala za PC, a on će izgleda pokušati da iskoristi snagu modernog PC hardvera.
Naime, u PlayStation 3 kodu igre pronađeni su delovi koji se definitivno odnose na PC verziju, a gde se vidi kako će ona podržavati 64-bitne procesore i DX11 tehnologiju. Pomenute linije koda izgledaju ovako:
-985459 – PC – [PT][PB] Crash – > game_win32_beta_dx11.exe!strRequest::Release() Line 47 + 0xf bytes C++
-614622 – [LB][PT][LDS][DX11] Blooms too much on smog weather setting.
-632447 – [PC] All the phones are very dark and hard to read
-496009 – [PC] Debug picker seems to be non-functional
-(no x64 prebuild cover) – Boot checks completed only.
-Base AudioCL#s: Playstation 3 and XBOX: 3772801; PC CL 3773483
Iz ovoga je moguće zaključiti ne samo to da će izgleda biti podrške za 64-bitne procesore i DX11, već i da Rockstar želi da izmeni bloom efekat kako bi igra izgledala još bolje. S obzirom da je Max Payne 3 kao Rockstarova igra takođe rađen sa podrškom za DX11, čini nam se da je sasvim moguće da i sa GTA V bude isti slučaj. Sad ostaje samo da čekamo zvaničnu najavu, a nje teško da će biti dok se malo ne smiri frka oko konzolnih verzija.
2 comments
ooj samo se molim da Direct X10 može da pokrene igru i da port ne bude loš kao što je bio kod četvorke
Dragi moji ljubitelji ove igre pogledajte ovaj sajt koji je od Rockstar Toronto, I kaze tamo u About da su radili na igrama kao sto su Max Payne i druge ali se pominje i GTA V!
Znam da su oni radili port za GTA IV za PC i za EFLC… sta mislite!?
https://www.rockstargames.com/jobs/openings/rockstar-toronto
Screenfun hocu ovo na naslovnoj!
Marko Miladinovic