Svi su znali da će igrači 1. oktobra nagrnuti na GTA Online, bio je toga svestan i Rockstar koji je tvrdio kako je spreman na sve, ali se na kraju sve pretvorili u pravu noćnu moru.
Lista problema je ogromna a neki od njih su:
– Iskakanje poruke kako su Cloud serveri nedostupni
– Zamrzavanje igre prilikom prve trke uz poruku “waiting of other players
– Poruka “Failed to Host a GTA Online Session”
– Izbacivanje prilikom konektovanja na server zbog predugog čeka
– Pucanje misija na početku ili kprilikom učitavanja
– Problemi sa Social Club sajtom i sadržajem
Rockstar poručuje igračima da budu strpljivi i da se na otklanjaju problema radi bez prestanka. “I dalje razmatramo ove probleme i radimo na tome da oni nestanu što je pre moguće”, poručuju iz kompanije. “Kontrolišemo naše sisteme podrške, forume, društvene medije i radimo sve kako bismo postigli stabilnost. Molimo vas da sačekate dalja saopštenja.” Nažalost, ovakve priče ponavljaju se sa svakom novom visokobudžetnom igrom, a u sećanju nam je još primer Diabla III. Kompanije kao da ne žele da ulože dodatna sredstva u proširenje kapaciteta servera već im se više isplati da prvih dana trpe kritike i čekaju da se igrači malo raziđu, kako bi sve normalno počelo da funkcioniše.