U Ubisoftu napominju kako će Watch Dogs u neku ruku biti sličan igrama kao što su Splinter Cell ili njegova inspiracija, Metal Gear Solid, jer neće igrača terati da ubija portovinike.
“Oko 95% misija može se završiti šunjanjem ili možete pobeći, bez potrebe da pucate”, tvrdi direktor razvoja igre, Dominic Guay. “Znači, u pitanju je izbor samih igrača. Postoji jako mali broj misija u kojima ćete biti primorani da ubijate ljude.” Glavni junak će pomoću hakovanja znati s kim ima posla – recimo, u jednom trenutku naićićete na radnike ozbezbeđenja, a hakovanjem doći do zaključka kako oni imaju podebeli kriminalni dosije, pa da je mnogo pametnije da ih izbegnete nego da se upustite i razmenu vatre. Iz Ubisofta poručuju kako će hakovanje i šunjanje biti važan deo multiplejera ali da će režim za više igrača tek biti predstavljen u narednim nedeljama.
1 comment
Šteta, meni se baš ubijaju portovinici 😀