Noćas tačno u ponoć Need for Speed: Rivals otključan je na Originu, a zahvaljujući ljubaznosti kompanije Electronic Arts, ScreenFun imao je priliku odmah da isproba finalnu verziju igre.
Ono što smo videli moramo priznati da nas je prijatno iznenadilo, pre svega jer su nam iz drugih medija mesecima dolazile suprotne informacije. Ono što definitivno možemo potvrditi jeste da igra radi samo u 30 fps. Zbog čega je EA napravio takav potez možda nikad nećemo saznati, ali hajde da pretpostavimo da je ideja da verzije za PS4/Xbox i PC budu što je moguće sličnije. Da, ovo što smo upravo rekli podrazumeva da je PC verzija igre ipak next-gen a ne rađena na osnovu Xbox 360/PS3 verzije kako se pričalo mesecima unazad. U praksi ipak razlike u izgledu između verzije za dve generacije konzola nisu drastično velike kako se moglo očekivati, pa NFS izgleda dobro, ali ne predstavlja vizuelni spektakl kakav je Forza Motorsport 5, Driveclub ili Project CARS.
Takođe, moramo vam skrenuti pažnju na još jedan problem a to je činjenica da igra na PCju ne dozvoljava kreiranje više profila. To znači da ukoliko imate više ukućana koji bi da igraju Rivals, svi oni biće deo jedne karijere, umesto da svako od vas igra zasebno… Osim ako svako od vas ručno ne premešta svoju snimljenu poziciju nakon igranja i kasnije je vraća nazad, što baš i nije praktično. Nažalost, to je praksa od koje EA nikako ne odustaje. Za kraj evo i screenshotova koji igru prikazuju u najboljem svetlu, ali za ovaj nivo detalja neophodan je relativno jak računar, mada ništa jače od GTX 660 i solidnog procesora sa 4 jezgra. Uživajte!