Endžin koji koristi The Division od prvog trenutka čini nam se impresivnim, a Ubisoft je sad objavio još detalja o njemu, objasnivši kako se svako uništenje izračunava u realnom vremenu.
Objašnjavajući ovo, razvojni tim Massive Entertainment izdao je saopštenje u kojem stoji: “Za realan prikaz uništenja koristimo proceduralne tehnike. Efekat uništenja nije unapred osmišljen; on zavisi od raznih fizičkih faktora.” Trejler koji smo videli na VGX dodeli nagrada služio je upravo to da potvrdi, baš kao i da naglasi kvalitet osvetljenja za koji se kaže kako je inspirisan filmskim tehnikama. “Ukoliko pomerimo jedan objekat u igri, osvetljenje celog okruženja će reagovati na to, čime postižemo najrealističniji efekat”, poručuju iz Massive Entertainmenta. Posle svega viđenog, nema razloga da im ne verujemo. Ostaje ipak da se pitamo kakav će monstrum od PCja biti potreban da sve ovo izgura?