Kako objašnjava razvojni tim Ubisoft Massive, iako nećete morati da vodite računa da li je glavni junak The Divisiona žedan ili gladan, traženje hrane i vode biće vrlo bitno.
Dizajner Axel Rydby kaže kako ćete namirnice i piće moći da zamenite za druge vredne predmete koji su vam potrebni. “Imajte na umu da naša igra govori o društvu koje se raspada i da su stvari koje uzimamo zdravo za gotovo, kao što su hrana i voda, odjednom retki. Ne samo što morate da tražite hranu i vodu već su to vredni i retki resursi koje možete koristiti u robnoj razmeni. Voda i hrana biće jako važni, ali igrač ne mora piti i jesti da bi ostao živ.”
Igrače često zanima da li ćemo u The Divisionu moći da upravljamo automobilima, a dizajner Mathias Karlson kaže kako definitivna odluka nije donesena. “Vrlo je važno kako ćete iskusiti svet po kom se krećete. U ovom trenutku istražujemo šta je najbolje za našu igru i kako da igračima pružimo najbolje iskustvo jer na kraju krajeva, to je ono što nam je najbitnije.”