Splinter Cell naišao je na vrlo pozitivne kritike igrača ali Ubisoft navodi kako ovaj serijal mora konstantno da se menja, za razliku od Assassin’s Creed serijala koji se manje-više drži određenog šablona.
Razgovarajući za OXM, direktor animacije Ubisoft Toronta, Kristjan Zadziuk tako je poručio: “Mi nemamo luksuz gde kao u Assassin’s Creedu znamo formulu; mi još uvek evoluiramo. Ako dobro pogledate, videćete kako se svaka Splinter Cell igra razlikuje. Sve evoluiraju i prilagođavaju se. Za mene, baš to je uzbudljivo. Približavamo se tome što bi ova igra trebalo da bude. Možda to nije serijal koji može da proda 15-16 miliona primeraka kao Call of Duty, ali možda je to ono najbolje što Splinter Cell može.”
Zadziuk ističe kako oni baš ništa ne uzimaju iz drugih Ubisoftovih serijala. “Nije da sedimo pored njih i uzmemo elemente koji funkcionišu u njihovim igrama. Far Cry 3 je ogromna igra, pa su oni pokušali da pronađu način kao da otkrijete mapu. To ne funkcioniše u Splinter Cellu – nema poente da se Sam pentra do vrha tornja i pritisne taster. “Sa druge strane, mi imamo našu verziju aktivnog sprinta. Nije da kopiramo Assassin’s Creed, to je naš način da Samove akcije budu tečnije.”
4 comments
Da li to znači da se uskoro sprema novi deo? Jeeee!
Posto jos niste izbacili vest o novom broju, da vas obavestim da ste se malo zeznuli na 45 strani kod igrice “The Novelist” gore na slici devojke kako slika ste stavili ‘magicni krug’ sa AC 4 (Edvardov kolega)! Inace mazite malo na pravopis na sajtu, sve u svemu super ste.
Hvala Branko 🙂 Trudimo se da na sajtu bude što manje grešaka, ali s obzirom da za njega nemamo vremena koliko bismo voleli, ponešto nam i promakne.
Ne brini ti… maziće oni pravopis čim ti počneš da ga maziš.