Već smo navikli da PC igre zauzimaju po nekoliko desetina gigabajta prostora na HDDu ali je Titanfall sa instalacijom od gotovo 49 gigabajta postavio novi rekord.
Naravno, ono što igrače najviše interesuje jeste zbog čega je to tako, kad se zna da Xbox One verzija zauzima tri puta manje prostora. Respawn sad objašnjava da je stvar u nekompresovanom zvuku koji je pokupio čitavih 35 gigabajta! Sve to urađeno je kako bi se procesori što manje mučili s tim delom posla a i da bi hardverska zahtevnost bila manja, objašnjava Richard Baker iz ovog razvojnog tima. Ako se pitate zašto je za Xbox One onda korišćen kompresovani audio iako ova konzola baš i nema snažan hardver, radi se o tome da XBONE za razliku od PCja poseduje poseban hardverski audio dekoder za tu svrhu. “Dakle, većinu ovog prostora zauzima zvuk… Bojali smo da igra neće raditi na dualcore procesorima jer bi jedno jezgro moralo da radi dekompresiju audio signala”. Plan je na kraju uspeo, tako Titanfall zaista nije zahtevan za današnje uslove – evo i kako izgleda minimalna konfiguracija:
OS: Windows Vista SP2 64-bit / Windows 7 SP1 64-bit / Windows 8 64-bit
CPU: AMD Athlon X2 2.8GHz / Intel Core 2 Duo 2.4GHz
RAM: At least 4 GB
HARD DRIVE: At least 50GB of free space
VIDEO: AMD Radeon HD 4770 with 512MB RAM or better / Nvidia GeForce 8800GT with 512MB RAM or better
DirectX: DirectX 11
INPUT: Keyboard and mouse, Microsoft Gamepad
ONLINE CONNECTION REQUIREMENTS: 512kbps down and 384kbps up or faster Internet connection
2 comments
Ge force 8800 i dx 11?
Ne ide mi to nekako..
Ma lazu sve,pravi razlog za ovo je strah od piratizacije na PC-u.