Iako su Assassin’s Creed i recimo Far Cry izuzetno popularne igre, igrači baš i nemaju previše lepih reči za Ubisoft kao izdavača, što bi moglo da se promeni.
Ubisoft je navukao bes na sebe insistirajući na jakim zaštitama od kopiranja i time što po pravilu PC verzije svojih izbacuje sa značajnim zakašnjenjem u odnosu na konzole. Ubi je odbacio agresivan DRM i smanjio to kašnjenje u poslednjih godinu-dve ali i dalje ima problema sa Uplay serverima i optimizacijom igara. Kako je za MCV rekao direktor Ubisofta Alain Corre, u kompaniju su svesni da moraju još mnogo da rade: “Prepoznajemo značaj PC igrača i želimo da unapredimo način na koji stvarano i podržavamo igre za PC. SLušamo fidbek igrača i na osnovu toga se prilagođavamo”, objašnjava on.
Corre ističe i kako su rezultati toga vidljivi zbog manje restriktivnog DRMa i bržeg izlaska igara. “Assassin’s Creed Unity i Far Cry 4 izlaze istovremeno za PC i konzole a to će nam biti cilj i u budućnosti. Želimo i da popravimo optimizaciju za svaku od naših igara, što podrazumeva i PC.” Kako on ističe, PC tržište je sve bitnije za Ubi jer se broj ukupan udeo PC igrača među njihovim mušterijama za prethodnih godinu dana uvećao sa 11% na 15%.