Assassin’s Creed Unity prva je igra dizajnirana za sledeću generaciju konzola a u Ubisoftu obećavaju da će se to itekako osetiti jer razvojni tim zna kako da iskoristi resurse koji su im na raspolaganju.
“Godina je 1790. Bilo je to prljavo vreme i bitno je da to prikažemo u samom Parizu. Kad je reč o efektima oni su sad mnogo bogatiji jer nam to dozvoljavaju nove konzole”, priča Jeffrey Spicer koji je menadžer razvoja likova i specijalnih efekata u Ubisoftu. On dodaje i kako ćemo lako primetiti da je na ulicama mnogo više ljudi kao i da su likovi daleko detaljniji. “Napravili smo pomake kad je reč o skeniranju lica, bistrini očiju, tonu kože – sve to čini likove realističnijim i bolje vas uvlači u priču. Čak se i odeća ponaša realistično u pokretu”. Možda je sve ovo ipak bilo previše za PS4 i Xbox One s obzirom da će oba verzije raditi u samo 30 fps i vrlo verovatno rezoluciji od 900p.
Autor: Life Content