Direktor Avalance Studiosa Roland Lesterlin dao je intervju za časopis Game Informer gde je pričao o samoj veličini Just Causea 3 i zbog čega je uopšte potrebno da ovaj naslov ima bilo kakvu priču.
Kako objašnjava Lesterlin, povećanje sveta u kom se igra dešava nije bilo potrebno. “Just Cause 2 je već bio ogroman. Stvarno smo želeli da se fokusiramo na gustinu sadržaja i doživljaj sveta. Zato nismo želeli veću površinu. Međutim, svet jeste mnogo gušći. Sad imamo i pećine i tunele”, kaže on i dodaje kako će sad biti moguće slobodnije uništavanje okoline, recimo dizanje u vazduh mostova.
Lesterlin ističe i da smatra kako je priča u ovakvim naslovima izuzetno bitna jer ona predstavlja kičmu svega ali ističe da će ona i ovog puta najvećim delom biti komična. Just Cause 3 stiže nam tokom 2015. godine za Xbox One, PS4 i PC.
Autor: Life Content