Microsoft nas je već oduševio performansama DirectX 12 u odnosu na DX11 i to na postojećim konfiguracijama a sad je na sajmu GDC 2015 pokazao i novu tehniku koja dodatno ubrzava fps!
Naime, MS je predstavio novi indirect dispatching draw solution koji u odnosu na postojeća DX11 rešenja donosi još značajnih ubrzanja, baš kao i ExecuteIndirect koji u proces angažuje i CPU i GPU. Kako bi se pokazale razlike, u tu svrhu Microsoft je iskoristio zahtevan Asteriods demo iz Intela.
U DX11 modu, prosečan FPS bio je 29 fps.
U DX12 modu kakav je demonstriran do sad, fps je bio čak 75, uz bolje korišćenje procesora.
Kroz bindess mod, DX12 je dodatno ubrzan pa je demo postigao 79 fps.
s/screenfun/wp-content/uploads/2015/03/DX12-ExecuteIndirect-Asteroids.jpg”>
Na kraju, uz Execute Indirect, Asteroids demo dostigao je fantastičnih 90 fps a sve to uz značajno smanjeno opterećenja procesora, što znači da ostaje još prostora da se on bolje iskoristi!
Ukratko, DX12 svakim danom deluje sve bolje i čini se da će drastično ubrzati sve igre koja ga budu koristile! Sad ostaje samo nadam da će ga razvojni timovi brzo prihvatiti što će onda i pogurati igrače ka Windowsu 10 na kom će on jedino i raditi.
Autor: Life Content
1 comment
Skoro svi gejmeri prelaze na Windows 10 – čak i bez DX12 (moje mišljeje) . DX12 će stvar još ubrzati i pogurati. Pamtićemo mi 2015. lepo…