Nedavno izašla retro-simulacija menadžmenta smeštena u svetu mešovitih borilačkih veština, postigla je solidan uspeh, iako je daleko veći broj ljudi odlučio da je jednostavno ukrade.
Da budemo kristalno jasni – Punch Club nije najbolja igra na planeti, ali svakako jeste veoma zarazna (zapravo, pogledajte test u 130. broju ScreenFuna), a poznati su i bagovi koji na nekim sistemima igru znaju da uspore do gotovo neigrivosti.
Bez obzira na sve to, i dalje je reč o solidnom naslovu koji je kupilo 300.000 manje-više zadovoljnih korisnika. Nažalost, nedavno izašle statistike govore o ne toliko sjajnoj strani medalje. Igru je, naime, piratizovalo preko 1,6 miliona ljudi, što je, iskreno, zastrašujuće.
Kompletna studija prodatih kopija dolazi iz ruku samih tvoraca igre Tinybuilda, koji su išli toliko daleko da čak saznaju koje zemlje imaju najviše pirata, a koje najviše legitimnih kupaca. Premda takve statistike nipošto ne zagovaraju u zadnje vreme popularno izdavanje softvera bez DRM-zaštite, činjenica je da bi ubacivanje iste zaustavilo samo delić ne toliko legalnih “kupaca” koji bi ionako posegnuli za (pretpostavljamo) relativno brzo izdanom krekovanom igrom.