Problem leži u prisutnosti ili odsutnosti neke vrste napretka u odnosu na prošlu generaciju uređaja. S vizualne strane, pored ispupčene kamere i neminovnog nestanka priključka za slušalice, pravih noviteta zapravo i nema.
Naravno da se pod poklopcem novog iPhonea nalazi više memorije, brži procesor i jača baterija – ali pitanje je hoće li to biti dovoljno da korisnike šestica i ranijih verzija navuče na nadogradnju.
Ipak, sudeći po ranijem iskustvu, odgovor je: “da”. Budimo realni, iPhone se prodaje uvek. Svake godine novi smartfon iz Applea privlačio je pažnju obožavatelja tog brenda pa je time garantovao barem neku vrstu zarade. Ove godine, zahvaljujući novom Galaxyju iz Samsunga, mogli bismo zabeležiti pomak u tržišnoj ravnoteži. U korist Samsunga, naravno.
Video koji prikazuje dizajn novog uređaja stigao je iz Kine te je još jednom predstavio uređaj pre službene prezentacije. Hoće li to uticati na prodaju, saznaćemo uskoro iz vrednosti Appleovih deonica, kao i mišljenja na forumima vezanim za pametne i nešto manje pametne telefone.
Opet, u drugu ruku, video bi mogao biti jedna velika laž, ali tako je to s glasinama i neslužbenim video-materijalima – jedino što nam preostaje je da čekamo zvanične potvrde koje su navodno zakazane za septembar.
1 comment
Sta je tu cudno, nijedan drugi ajfon nema realnih unapredjenja sem izgleda. Izvlace nam pare i dusu na slamku. Zato je samsung mnogo bolji