Opa! Remedy trenutno pregovara sa izdavačima oko svoje nove igre za koju ne žele da otkriju da li je u pitanju nastavak postojećih serijala ili ipak sasvim novi projekt.
Thomas Puha, PR finskog razvojnog tima Remedy, potvrdio je da su već zaboravili na Quantum Break i da se radi na novoj igri. Kako kaže, igra je u konceptualnoj fazi, ima prototip kojim je demonstriraju različitim izdavačima. Najava iste neće doći tako skoro, pa do daljnjega ne znamo je li reč o nastavku Alana Wakea ili možda nekoj sasvim novoj igri.
Poznato je, međutim, da Remedy nastoji da skrati razvojni proces svojih igara. Između Max Paynea 2 i Alana Wakea potrošili su čak sedam godina, a nakon Wakea im je za Quantum Break trebalo nepunih šest godina. U nadi da na iduću igru nećemo čekati pola decenije, Remedy je podelio svoj tim na tri dela. Jedan tim je zadužen za tehnologiju, a dva tima rade na igrama. Kako kaže PR, to je zahtevalo dosta navikavanja, ali nakon godinu dana takvog poslovanja najgore je iza njih.
Puha se takođe osvrnuo i na to kako zadnje dve Remedy igre nemaju definitivan kraj, što izgleda nije svim igračima po volji. Otkriveno je kako je za to kriv originalni Max Payne, koji se završio tako da su gotovo svi likovi izginuli, što je Remedyju bilo problematično kada je trebalo da rade nastavak igre. Iz tog razloga su Alan Wake i Quantum Break ostavili nešto više slobode u svojim završecima, čime ostaje otvorena mogućnost da se njihove priče jednoga dana nastave.