Dok neki od nas zaista mogu da nateraju ovu igru da radi u suludo visokim rezolucijama, većina će je morati igrati s ‘umerenim’ detaljima. Digital Foundry je ovaj cilj ostvario vrlo moćnom konfiguracijom.
Za učinkovito pokretanje ove prekrasne trkačke igre pri najvišim zamislivim detaljima i ultimativnom framerateu od šezdeset sličica u sekundi, Digital Foundry je koristio Core i7 6700K uparen s Nvidia Titan X Pascalom.
Rezultat je, očekivano, puno bolje iskustvo koje je, barem trenutno, moguće izvesti samo na najjačim PC računarima. Verzija za Xbox One izgleda zaista dobro, ali ovo čitavo iskustvo podiže na sasvim novi nivo.
Senke su kvalitetnije, udaljeni objekti se brže ocrtavaju i konačno – tu je razlog zbog kojeg Digital Foundry pokreće igru na računaru – velik broj sličica u sekundi pri apsolutno brutalnim rezolucijama i maksimalnim detaljima.
Jedna stvar je gledati kako igra izgleda u šezdeset sličica u sekundi, a drugo je stvarno je igrati. Ovako barem znamo koliko otprilike treba da investiramo kako bismo izvukli apsolutni maksimum iz jedne od najljepših trka današnjice.
Test igre ćete moći da pročitate u narednom broju magazina GameFun.