Iako smo prošle nedelje saznali da ove nedelje stiže Hallow’s End, kao i novi ranked sistem za Hearthstone Battlegrounds, nismo baš očekivali da je Blizzard spremio baš ovoliko promena za predstojeće nedelje. Detaljnu listu svega što nam Masquerade Ball donosi možete pročitati na ovom linku.
Dobili smo novi Tribe! Stigli su Elementali! Tako je, dobro ste čuli. To znači da dobijamo 4 nova heroja i 16 novih karata.
Vratio nam se Ragnaros, ali pošto nosi potpuno novi efekat, možemo da ga smatramo kao da je nov. Ovaj put, efekat mu je potpuno drugačiji i po meni deluje veoma zanimljivo. Nako što ubijete 20 protivnika (karata/miniona), dobijate Sulfuras. Sulfuras je pasivni efekat koji daje +4/+4 karti sa skroz leve strane i karti sa skroz desne strane. Ukoliko imate sreće da ovaj ovo uradite veoma brzo, imam utisak da vas ovaj efekat može nositi i mid i lejt gejmu.
Sledeće heroj na redu je Chenvaala. Nakon što odigrate 3 elementala, unapređivanje Bob’s Taverna košta dva golda manje. Simpatičan efekat, ali takođe jedan koji mi je teško oceniti pre nego što krene sama ekspanzija.
Naredni heroj je malena vatrica – Rakanishu, koja za dva zlatnika daje random minionu stats jednak nivou vašeg Taverna. To znači da ćete na prvom Tavern Tier-u dobiti +1/+1, a na šestom +6/6. Imam utisak da je to ipak previše novca za buff. Možda kasnije postaje jači, ali na samom startu ovaj efekat je vrlo slab.
Poslednji heroj je jedan vrlo dobro poznat svim Hearthstone igračima i radi se o Al’Akir the Windlord-u. Oni pasivan efekat koji prvoj karti u redu daje Windfury, Taunt i Divine Shield. Imali smo sličnih efekata ranije u igri i po meni nisu tako sjajno prošli, te ne očekujem da će se ovaj heroj naći na vrhu tierlista.
Ukoliko nemate Tavern Pass, ovi heroji će za vas biti otvoreni tek 13. oktobra, a suprotnom ćete već danas moći da ih koristite. Ipak, pošto je ekspanzija uveliko već u toku, taj isti Tavern Pass će biti jeftinije nego što je do sada bio.
Kao što rekoh, dobijamo i 16 novih minion karata, o kojima možete pročitati više na ovom linku.
Što se tiče ranked sistema, svi igrači će biti prebačeni na 0. Sa svakim plasmanom u TOP4, dobijate do 300 poena. Igrači ne mogu da odu u minus, kao ni da gube rejting dok im je niži od 2000. Na svakih 500, sve do 6000, nećete moći da padnete ispod. To znači da ako uspete da dostignete 2500, nema više vraćanja ispod. Možda malo komplikovani zvuči, ali nije. Detaljnije možete pročitati na ovom linku.
Kako ste zadovoljni ovim update-om?