Samo dan nakon što je objavljeno kako Blizzard prekida sa razvojem svog megalomanskog MMO ostvarenja pod nazivom Project Titan neko iz razvojnog tima otkrio je prve detalje o njemu.
Govoreći za Kotaku, jedan bivši zaposleni u Blizzardu otkriva da je u pitanju bio naučnofantastični MMO smešten u blisku budućnost na Zemlji a igrač je mogao bira hoće li biti ratnik ili radnik. Razvoj igre počeo je 2007. godine i od tada se mnogo toga promenilo ali osnovna priča ostala je ista – ljudi su se odbranili od napada vanzemaljaca ali su se nakon toga podelili u tri frakcije koje sad ratuju. Igra je bila smeštena u Evropu, Severnu i Južnu Ameriku i u Australiju a kroz ekspanzije bili bi pokriveni i preostali kontinenti.
Igrač bi preko dana imao svoj posao (mesar, inženjer, mehaničar, vlasnik posla…) a noću bi se borio. Gradovi se opisuju kao puni života a NPCovi su čak u stanju da prepoznaju igrače koiji često navraćaju u određene prodavnice. Grafički, igra je najviše podsećala na Team Fotress a animacije su po stilu najviše nalik na miks StarCrafta 2 i The Incrediblesa.
Sa druge strane, analitičari su sigurni da prestanak razvoja igre košta Blizzard čitavih 50 miliona dolara! “Troškovi razvoja Titana koštali su više desetina miliona, možda oko 50 miliona ili više”, priča analitičar Billy Pidgeon. “Ovo ipak nije neobično, Blizzard je u prošlosti činio isto.” Još crnje prognoze dao je Michael Pachter koji tvrdi da su troškovi mnogo veći: “Ako je 100-200 ljudi radilo za godišnju platu od oko 100.000 dolara, to je negde između 70 i 140 miliona dolara. Tužno je što im je trebalo toliko dugo da shvate koliko je igra loša. Očekujem da sve počnu ispočetka”.