Kada je nedavno objavljen foršpan za Battlefield 1, internet je bukvalno proključao od oduševljenja, a ljudi iz EA prvotno nisu hteli ni da čuju za igru smeštenu u period Prvog svetskog rata!
Trejler za Battlefield 1 postao je najuspešniji u celoj EA-ovoj istoriji, a u potpuno suprotnom smeru otišla je priča s trejlerom za novi Call of Duty smešten u – svemir. Njega publika naime nije prihvatila previše dobro. EA-ov šef razvoja Patrick Soderlund priznao je, piše Eurogamer, da mu se ideja o Battlefieldu smeštenom u razdoblje Prvog svetskog rata nije učinila nimalo zabavnom pa ju je – odbio.
“To nije bio baš očigledan izbor. Ako pogledate šta rade svi ostali u industriji – svi idu u smeru SF-a. I mi smo bili uspešni u prikazivanju modernih ratova. Ali trebala nam je promena”, prisetio se pred investitorima Soderlund. “Kada mi je DICE predstavio ideju o Prvom svetskom ratu, odmah sam je odbio. Pa to je bio rovovski rat, rekao sam im. To ne može biti zabavno, rekao je. Ali ekipa iz DICE-a nije želela da odustane. Zbog toga su u vrlo kratkom roku napravili demo kako bi prikazali svoju viziju. Tim je bio uporan u nameri da mi dokaže da takva igra može biti zabavna. Njihov me demo uverio da su na dobrom tragu”, rekao je za kraj Soderlund.
Deo DICE-ovog tima o igri smeštenoj u Prvi svetski rat razmišlja već gotovo desetak godina, ispričao je za Eurogamer producent Battlefielda 1 Aleks Grondal. “Želeli smo da osmislimo nove prilike i da izazvemo sami sebe. Kreirali smo nekoliko igara zaredom smeštenih u period modernog ratovanja. Pomislili smo kako bi bilo odlično zaroniti u neko od razdoblja koje industrija oduvek ignoriše’, rekao je Grondal dok igrači i dalje sumanuto uživaju u prvom foršpanu za Battlefield 1. Dosad ga je pogledalo više od 30 miliona ljudi!