Gamer: Šta te inspiriše kada stvaraš muziku za igre? Da li je to scenario igre, njen artwork ili nešto treće?
Nikita: U većini slučajeva su to artwork i storyline. Moram da priznam da zaista sve igre na kojima sam radio, bilo da su AAA ili indie, zaista imaju jako dobre priče i fenomenalan artwork koji prosto pleni pažnju. Nema ništa bolje za inspiraciju kada sednete da stvarate muziku, a ispred vas stoji fenomenalan epski concept art, gameplay ili screenshot. To dosta diktira i stil muzike. Kada smo radili muziku za Warhammer 40K Battlefleet Gothic 2, moj kolega Dojl Donehju i ja smo konstantno bili „bombardovani“ epskim scenama svemirskih bitaka gomile brodova, tako da nam je to baš podizalo adrenalin i kreativnost. Kada sam radio muziku za Starpoint Gemini Warlords, dosta sam dobijao skrinšotove i video snimke iz igre da me inspirišu svakodnevno i to mi je pomoglo da stvorim zaista jednu novu zvučnu paletu koja prezentuje univerzum Starpoint Gemini igre.
Gamer: Da li možeš da našim čitaocima koje zanima tvoj posao preporučiš u kom pravcu da razmišljaju i šta da rade da bi jednoga radili posao koji i ti radiš?
Nikita: Što se tiče mog saveta za buduće mlade kompozitore i dizajnere zvuka koji bi radili u industriji video igara, mogu da kažem sledeće: posećujte lokalne i regionalne konferencije tipa Game Up u Beogradu, Infogamer u Zgrebu, Reboot Develop u Dubrovniku, komunicirajte sa ljudima iz tog sveta. Vežbajte svakodnevno i naučite alate koji će vam dosta pomoći u poslu. Najbolji način da dođete u kontakt sa developrima koji bi vam ponudili posao ili praksu, je upravo na ovim mestima. Čak i preko Steam platforme možete doći do njih ako pratite listu igara na Steamu. I ono što je najbitnije i možda zvuči kao kliše iz motivacionog govora, ali zaista je bitno da verujete u sebe i budete uporni, jer ta vera i upornost će postati vidljive i drugima i ulivaćete poverenje, koje je u ovom poslu mnogo bitno, možda čak i bitnije od talenta, jer u ovoj industriji postoji dosta talentovanih ljudi nalik vama, a na vama je da otkrijete način na koji ćete se izdvojiti iz gomile i biti primećeni. Ne plašite se neuspeha, jer ponekad je možda i potrebno da padnete 100 puta da biste taj 101. put uspeli.
Gamer: Da li trenutno radiš na nekom projektu i kakvi su ti planovi za budućnost?
Nikita: Trenutno moji najveći angažmani su na Phageborn igri studija Games Revolted i Pagan Online studija Mad Head Games. Postoji i jedan treći mnogo veliki sci-fi projekat na kojem radim trenutno, ali ne smem još ništa da otkrivam. Neka to bude tajna. Što se tiče mojih planova za budućnost, u aprilu naredne godine ću biti jedan od zvaničnih predavača na Reboot Develop u Dubrovniku i imam u planu još nekoliko igara na kojima ću biti angažovan tokom naredne godine.
Gamer: Na odjavnoj špici koje igre bi najviše želeo da se pojavi tvoje ime?
Nikita: Bez iakvog razmišljanja mogu da kažem da je Halo najveći cilj moje karijere. To je igra koja je od mene napravila gejmera i to je igra čija je muzika najviše uticala na mene da se počnem baviti ovim poslom. Još jedan cilj koji imam je bilo šta što ima veze sa Tom Clancy’s franšizom. Rainbow Six, Ghost Recon, The Division, Splinter Cell, sve jedno mi je, samo da je Tom Clancy u pitanju. 🙂