Za razliku od trejlera i najava koje iz dana u dan gledamo na zapadnom tržištu, istočnjačke reklame za video igre ponekad znaju da budu u najmanju ruku neobične. Ovo, naravno, vredi ako ih gledamo kroz zapadnjačke standarde.
Južnokorejske reklame za najnoviju ekspanziju World of Warcrafta opisuje igranje kroz odnos oca i sina. Reč je o vrlo specifičnom i zabavnom twistu na porodičnu dramu začinjenu sjajnim punchlineovima. World of Warcraft: Legion je, podsećamo, izašao pre mesec dana i verovatno je jedna od najboljih ekspanzija u poslednjih nekoliko godina.
Kako Blizzard ovu igru reklamira u Južnoj Koreji, saznajte u ovoj kompilaciji spotova. Takođe, ako to niste učinili, obavezno upalite titlove.
Ovo nije prvi put da je Blizzard na ovaj način reklamirao svoje video igre. Ista agencija unajmljena je za reklamnu kampanju popularne kartaške igre Hearthstone: Heroes of Warcraft. I da, reklame su podjednako bizarne i zabavne kao i one za World of Warcraft: Legion.
Hearthstone je dostupan na Androidu, iOS-u, Mac OS-u i Windowsima dok je World of Warcraft dostupan na Windowsima i MacOS-u.