Kako prenosi Huw Beynon iz THQa, gejmplej, dinamičko osvetljenje, fizika i AI biće isti na obe platforme, nagoveštavajući da PC hardver baš i nije iskorišćen do kraja.
“Pokazivali smo vam igru na PCju preko Xbox 360 kontrolera, ali očigledno je da u gejmpleju ne postoje razlike između dve platforme. U principu, imate identično igračko iskustvo.” Ipak, on ističe da PC verzija ipak ima određene prednosti: “Tu su više rezolucije, bolji fps, par fensi svetlosnih efekata, štagod je moguće izvesti na poslednjoj generaciji grafičkih kartica na PC.” Beynon kaže da je ovo jedna od lepših igara za Xbox 360, kao i da je razvojni tim načinio velika unapređenja, kad je reč o izgledu otvorenih prostora. Da li će novi Metro zaista znati kako da iskoristi moderan PC hardver ili će razlike u odnosu na konzole biti minimalne, saznaćemo u martu naredne godine. Pogledajte i trejler za igru koji je predstavljen danas.