Taman kad je Ubisoft shvatio koliko je pogubna ideja da PC igra zahteva konstantnu internet konekciju, Maxis je objavio da će SimCity koristiti ovaj vid zaštite od kopiranja.
Potpredsednica kompanije Lucy Bradshow oglasila se povodom kritika igrača na blogu igre, pokušavajući da nam objasni kako je takva odluka u stvari baš ono što želimo. Ona zapravo tvrdi da igra svakako ne bi mogla da funkcioniše bez stalne veze sa EA serverima. “Uvek ste povezani s komšijskim gradovima u vašem regionu, tako da dok igrate, podaci iz vašeg grada vrše interakciju sa našim serverima a mi radimo simulaciju na nivou regiona”, rekla je. “Svaki grad u regionu se apdejtuje na svaka tri minuta što čini da je ceo region usklađen i čini odluke u vašem gradu relevatne za ono što se dešava u regionu.”
Ona ističe da je igra jednostavno zabavnija zato što zahteva konstantnu konekciju, kao i da je to jedini način da funkcije kao što su top liste i izazovi funkcionišu kako treba. Naravno, u Maxisu zaboravljaju da je još uvek mnogo igrača koji nemaju super-stabilnu konekciju ili prosto žele da na miru igraju u klasičnom singlplejeru. Ipak, pravi haos očekujemo kad nastanu prvi problemi na EA serverima. I pored svega SimCity nam deluje jako zanimljivo, a njegovo pojavljivanje zakazano je za 5. mart naredne godine.