Iako je Microsoft pre samo dan napao časopis Edge zbog teksta u kom se tvrdi da će multiplaformske igre za Xbox One umesto u 1080p (1920×1080) raditi u 900p (1600×900), sad je stigla potvrda da će to i biti slučaj.
Naime, sam Microsoft je potvrdio da Ryse radi u 900p, a iz razvojnih timova uporno poručuju da je problem u superbrzoj ali i vrlo skromnoj ESRAM memoriji od svega 32MB koja se ne snalazi dobro sa višim rezolucijama. Kolika je realna razlika između 1080p i 900p? Prilično zanemarljiva, pod uslovom da se ne igrate ispred velikog televizora, ili da mu barem niste previše blizu, pa mislimo da je ovo pametnije nego da je zarad rezolucije patio fps. Ipak, s obzirom da je Ryse ekskluziva, očekivali smo da će on biti bolje optimizovan. Sa druge strane, za sve ekskluzivne naslove za PS4 Sony je obećao 1080p u najmanje 30 fps. Videćemo da li će se japanska kompanija držati toga.