Jedina stvar impresivnija od samog nivoa najpoznatije pucačine u istoriji je vreme koje je bilo potrebno da se napravi!
Dizajner odgovoran za ovaj monumentalni poduhvat je Ben Mansnell, čovek koji je dvanaest godina sanjao kako da iskoristi svoje veštine digitalne kartografije. Rezultat je Foursite – masivna mapa za Doom 2 namenjena igri za jednog igrača. Filozofija iza Foursitea relativno je jednostavna: reč je o četiri arene povezane hodnicima. Svaka od arena ima svoj specifičan dizajnerski stil te zahteva poseban način igranja.
“Okvirna ideja o četiri kvadranta smeštena oko horizontalnog hodnika pala mi je na pamet tokom dugotrajnog predavanja na fakultetu davne 2004.“, kaže Mansell. “U to vreme ponekad sam znao da napravim pokoju mapu za Doom 3 pa sam Foursite u originalu planirao da napravim za tu igru. Na moju žalost, imao sam toliko posla nakon predavanja da jednostavno nisam stigao napraviti ni jednu sobu pre nego što sam projekt napustio.” Dvanaest godina kasnije, Mansell je konačno dovršio rad na Fousiteu. Svaki kvadrant ove masivne mape ima jedinstvene neprijatelje i bossa. Nakon što ih pobedite sve, pojaviće se konačni boss koji zapravo zaokružuje iskustvo.
Mansell je napravio video u kojem mapu za Doom 2 možete videti u akciji.
1 comment
Nikad nisam video ovako dobar dizajn mape za Doom 2 jos od 2006