Tokom avgusta stigla je najava kako će se Niantic iz Googlea izdvojiti u posebnu kompaniju. U samostalne vode krenuće uz nemalu podršku: Pokemon, Google i Nintendo uložiće u njih ukupno 30 miliona dolara!
Kompanije Pokémon, Google i Nintendo u Niantic će uložiti 20 miliona odmah i dodatnih 10 miliona ukoliko ta kompanija ostvari zadate ciljeve. S tim će novcem financirati nastavak Pokémona GO, razvoj i rast geolokacijske igre Ingress i njene globalne zajednice te igraće platforme u stvarnom svetu, objavljeno je na Nianticovom blogu.
U Pokémonu se nadaju kako će ulaganje dovesti do, rečima predsednika uprave te kompanije Tsunekazua Ishihare, društveno mobilnog iskustva kakvo svet još nije video, dok u Googleu vide veliki potencijal u mešavini geolokacijske tehnologije, dinamičnog pripovedanja i inovativnog dizajna igre.
Igra Pokémon GO trebala bi povezati iskustva stečena dosadašnjim razvojem Ingressa s megapopularnom Nintendovom franšizom.
Aplikacija za Ingress – geolokacijsku igru u kojoj se suprotstavljeni timovi takmiče za premoć na lokalnom, regionalnom i globalnom nivou – dosad je preuzeta više od 13 miliona puta, igru aktivno igraju milioni igrača u više od sto zemalja sveta (prednjače Sjedinjene Države, Japan i Nemačka).
Odličan rezultat za neusporedivo manje poznatom brendu. Stoga se nemojte začuditi kad klinci oko vas u neko doba iduće godine počnu lunjati ulicama s mobilnim telefonima, hvatajući Pokemone.
Kako nameravaju da razviju još igara u stvarnom svetu, povezivanje s jakim brendom Nianticu je u interesu, zato što bi tako mogli da privuku milione novih igrača kojima je Ingress bio nepoznat, previše naučno-fantastičan ili jednostavno čudan.
Nintendo ovim potezom pokazuje kako je zainteresovan za ulazak na tržište mobilnog igranja, a Googleu je svaki oblik masovnog skupljanja podataka u startu zanimljiv.