Danas je potpuno normalno da PC verzije igara izgledaju barem malo bolje od verzija za PS3 i Xbox 360, ali Visceral ne želi da to bude slučaj sa Dead Space 3.
Jedan od najbesmislenijih poteza koji će sa razlogom razljutiti PC publiku pokušao je da opravda producent igre Steve Papoutsis. “Naše igre evoluiraju za vreme razvoja ali nismo želeli da PC verzija bude drugačija. Nismo želeli da stvaramo razliku, želimo da svi imaju podjednako iskustvo. Mi smo uvek pravili igre za konzole. Ono što ne želimo jeste da nam korisnici kažu kako je igra bolja baš na njihovom sistemu.”
Papoutsis kaže kako je razvojni tim “zbunjen” time što javnost toliko negativno reaguje na činjenicu da se PC verziji ne posvećuje više pažnje. “Pomalo je diskreditovan napor koji ulažemo, da budemo iskreni. Želimo samo da igra bude sjajna na svim sistemima, to je naš pristup.”
1 comment
Kako mogu porediti vec sada zastarele konzole sa PC-em!
PA konzola je ko racunar iz 2006-07.