Ovih dana iz Ubisofta su dolazile krajnje čudne informacije kako je igranje u 30 fps bolje nego u 60 fps ili da rezolucija više nije bitna, a kako govore nove informacije, francuska kompanija ovakve stvari iznosi zbog ogromnog pritiska Microsofta.
Jedan od Ubisoftovih zaposlenih tako je održao predavanje u jednoj školi a vezano za programiranje igara, gde je izneo nekoliko ne baš lepih informacija. Po njegovim rečima, kad se igra završi, ona se prvo šalje Sonyju i Microsoftu koji im sugerišu šta da iz nje eventualno izbace. On je zatim rekao da u slučaju Unityja igra radi u 30fps na konzolama zbog ograničenja hardvera a zatim je implicirao da Microsoft sugeriše njegovoj kompaniji da isto ograničenje važi i za PC verziju. “Tokom prezentacije rekao nam je kako ih Microsoft primorava da i PC verzija ima zaključan FPS. Onda se nasmejao i ironično rekao ‘Ali naše oči svakako ne vide više od 24 fps’.” Sve ove informacije nažalost se uklapaju u ranije priče da Microsoft insistira na tome da multiplatformske igre više ne smeju izgledati lošije na Xbox One nego na ostalim platformama. Nama nažalost ostaje samo da čekamo i vidimo kako će ispasti Unity – on će nam verovatno dati odgovor i kako će izgledati budućnost igara rađenih za više igračkih sistema.
Autor: Life Content
1 comment
Do you want to lose fans? Because that is how you lose fans.