Glavni menadžer Cloud Gaming ogranka kompanije, Phil Eisler, veruje kako će upravo igranje u oblaku u potpunosti izbaciti konzole iz upotrebe.
On je ubeđen da će zbog napretka tehnologija sadašnji problemi sa cloud gamingom postati stvar prošlosti: “Kažu kako su ovo poslednje konzole i ja verujem u to”, Eisler je rekao. “Sadašnje konzole su stare 10 godina u smislu tehnologije koju koriste. Kako idemo kroz vreme, dobra stvar kod cloud gaminga jeste to što postaje bolje svake godine. Jedan od razloga zašto investiramo u to jeste što su problemi rešivi i sve ide u pravom smeru. Protok se povećava. Cena serverskih soba se smanjuje. Smanjujemo latenciju. Iskustvo će postajati bolje i bolje svake godine, dok na kraju ne postane glavni način na koji se ljudi igraju.”
On ističe da i druge kompanije veruju u ovaj koncept. “Jasno je da Sony dovoljno veruje u ovo da bi uložio 380 miliona dolara. Svako ko je u biznisu sa konzolama je svestan potencijala vezanog za strimovanje igara na TV.” Kako se vama čini Cloud gaming? Nama prvo na pamet pada da bi to bio veliki problem za PC igrače jer bi zauvek uništio modovanje igara, pa čak bi sprečio i neke banalne stvari, poput ubacivanja option fajla sa pravim imenima igrača i klubova u Pro Evolution Soccer. Ipak, čini nam se da je dan kad će cloud gaming zavladati još daleko, ako uopšte i uspe u tome.