I dalje nam stižu samo lepe vesti vezane za The Witcher 3 – razvojni tim otkrio je da će okruženje ove igre biti ogromno, ali i da se mnogo poradilo na alhemijskim elementima.
Dominika Gonsierowska, glavni producent The Witchera 3, upravo je o tome govorila za Structure Gaming, ali je pritom otkrila da veći svet ne znači da će u njemu biti puno praznog prostora. “Ne pravimo ovaj ogromni otvoreni svet čisto da bi on bio velik. Želimo da u njega ubacimo mnoštvo sadržaja, pa nam je zato potreban veliki svet. Ceo svet je prošaran interesantnim tačkama – mestima koje će zanimati ljudi na razne načine i ponuditi im dodatne misije i jedinstvene zveri koje treba da pobede.”
Ukoliko ste bili razočarani alhemijskim sistemom u The Witcheru 2, gejmplej dizajner “trojke” Tomasz Kozera, napominje da je razvojni tim vredno radio na njegovom poboljšanju. “Želimo da alhemijski sistem bude jasniji, ali da sačuva svoju kompleksnost. Količina predmeta koju ćete imati na raspolaganju slična je The Witcheru 2, ali sam proces kreacije vas mnogo više nagrađuje.” The Witcher 3 stiže nam 2014. i to za PC, Xbox One i PS4.