Iako sad već jako često dobijamo nove informacije o The Witcheru 3, ova igra je toliko kompleksna da u njoj i dalje postoje na stotine detalja koje će vas oduševiti! Nemački Gamestar.de imao je priliku da testira igru tokom čitava dva dana a ovo su neka od njihovih najinteresantnijih zapažanja!
Gejmplej
– Postoje četiri nivoa težine. Na svima protivnici imaju istu količinu energije ali su različitih sposobnosti
– Moguće je cenjkati se nakon što završite ubistvo čudovišta po ugovoru
– Sporedne misije su neverovatno detaljne, granaju se i imaju poseban scenario
– Bez napitaka je nemoguće završiti igru na višim nivoima. Svaki napitak može se unaprediti
– Nema respawna protivnika: Jednom kad “počistite” neku oblast, sigurni ste u njoj
– Najbolje predmete u igri morate sami napraviti
– Grananje priče nije uvek očigledno a pogrešne izbore ne možete ispraviti prostim učitavanjem pozicije
– Opcije u dijalogu nisu jasno naglašene kao pozitivne ili negativne – morate ih sami protumačiti
– U igri postoji kartična igra Gwent koja je vrlo kvalitetno osmišljena
– Geralt može da pljačka ljude ali to je prelako i ne preterano zanimljivo
– Nema skaliranja protivnika, možete biti i mnogo slabiji i mnogo jači od njih
– Sekvence sa Siri traju između 5 i 10 sati i više su nalik na akcionu avanturu nego RPG
– Nema QTE sekvenci u borbi golim rukama
– Svet nikad ne deluje prazno
– Nema misija u stilu “Idi i donesi”
Tehnički detalji
– Interfejs možete sami preuređivati do mile volje
– Svaki NPC izgleda drugačije
– Džojped je bolji za igranje od kombinacije miša i tastature
– Vrata se sad sama otvaraju, bez potrebe da pritiskate tastere
– Xbox One verzija ostaje zakucana na 900p
– Geraltu raste brada vremenom
– Promena vremena bolja je nego u bilo kojoj drugoj igri do sad
– Bagovi su gotovo eleminisani
– Ultra nivo detalja drastično poboljšava modele likova i vegetaciju
– Nasilje je izraženije nego u prethodnoj igri
Za kraj, evo i par novi screenshotova i mape igre – kliknite na slike za njihove veće verzije!
Autor: Life Content