Danas, Ubisoft obeležava drugu godišnjicu Tom Clancy’s The Division sa postignutih 20 miliona igrača širom sveta. Od kako je svetu predstavljena Tom Clancy’s The Division, set u New York-u za vreme izbijanja globalne pandemonije poznate kao “The Dollar Bill Flu”, igrači nastavljaju da otkrivaju nove delove uključujući Underground, Survival i Last Stand Expansions.
Kao zahvalnost igračima i njihovoj konstantnoj podršci ovoj igri, Ubisoft ima mesec dana in-game aktivnosti koje planira, uključujući četiri globalna događaja od 1. do 29. marta, a sa jednim globalnim događajem nedeljno. Ovi događaji na svetskom nivou su dešavanja uživo u Tom Clancy’s the Division i omogućavaju kompletno iskustvo igranja igre, uz dodatak svih in-game aktivnosti i odobrenje učešća igračima ali i šansu za specijalne nagrade.
Pre lansiranja, Tom Clancy’s The Division je probio rekord sa najbrojnijom beta fazom za nove franšize (6.4 miliona igrača). Na promociji, Tom Clancy’s the Division je postala najbrže prodavana nova franšiza u gejming industriji. Od izdavanja, tim je izdao tri ekspanzije i devet značajnih updetova, uključujući nove igračke modoves, Dark Zone proširenje mape, nove kurseve, gameplay rebalans i kvalitetna unapređenja, i to sve uz dodavanje novih custom opcija. U decembru 2017, veliki dodatak 1.8 – Resistance, je najveća besplatna sadržajna nadogradnja do sada, uz dupliranje učešća igrača i ogroman broj pozitivnog prijema u gejmerskoj zajednici.
“Mi smo više nego ponosni na sve što smo postigli za ove dve godine. Slušali smo i davali gejmerskoj zajednici sve ono što je očekivano i to je oduvek bio naš osnovni cilj i hteli bismo da zahvalimo celoj Diviziji igrača na njihovim značajnim kritikama i komentarima ali i podršci”, rekao je Julian Gerighty, kreativni direktor. Danas, Tom Clancy’s The Division se sastoji od velikog broja različitih modova, ukljućujući multi PvP gejm mod, srce koje održava mod za opstanak, i konstantne žive akcije moda za opstanak, kao Global Events and Double Reward Weekends, ali i mnoge druge.