Activisionov najpopularniji serijal (koji nije napravljen u Blizzardu) je pucačka ekstravaganca Call of Duty. Tradicija izbacivanja novog nastavka svake godine postao je tradicija, ali problem je što čitava gomila gejmera to voli sve manje i manje.
Ovo je više nego očigledno iz likeova i dislikeova na Youtubeu. Loš publicitet? Zasićenost franšizom? Ko će ga znati. Ono što je kristalno jasno su gomile oštrih komentara i negodovanja. Video trenutno blista sa gotovo šesnaest miliona pregleda, s time da jedina stvar koja ga crni su – komentari i likeovi.
Konkretno, reveal trejler za igru zavolelo je nešto više od 280 hiljada ljudi, dok ga je dislajkovalo skoro 1,5 miliona (!). Activision se odazvao vezano za ovaj neuspeh i istakao kako je njihov prethodni nastavak zadesila slična sudbina što se dislikeova tiče i kako je uprkos tome postao jedna od najprodavanijih igara godine. Ovo bi donekle držalo vodu da video o kojem je reč nije sakupio svega 250 hiljada likeova.
Ovaj rekordni hejt rezultirao je plasiranjem Call of Duty: Infinite Warfarea na osmo mesto najomraženijih videa Youtubea. Call of Duty: Infinite Warfare ima petnaest puta veći broj dislikeova od svog prethodnika Call of Duty: Black Ops 3. U drugu ruku, takođe se radi o najgledanijem trejleru za Call of Duty do danas, pa vi odlučite s koje strane čitavu stvar planirate da gledate.
Bilo kako bilo, novi CoD dolazi na tržište 4. novembra, kada ćemo iz prve ruke da vidimo da li se zaista radi o najnižoj tački u popularnom serijalu videoigara.