Prve dve WRC igre italijanskog Milestona nikog nisu oduševile, ali WRC 3 bi to morao da promeni. Zbog toga smo i razgovarali sa glavnim producentom igre, Marcom Ferrarijem.
Da li su specijalni ispiti bazirani na onima iz stvarnosti? Koliko kreativne slobode uzimate dok ih pravite?
Specijalni ispiti bazirani su na fotografijama koje sami sakupimo na pravim reli lokacijama pre nego što počne razvoj. U osnovi, okruženje je vrlo snažno bazirano na pravom svetu dok je sama trasa dizajnirana na osnovu potreba gejmpleja.
Da li je kompletan realizam nešto čemu težite kao razvojni tim? Ili, da li osećate kako treba postaviti određene granice da bi naslov bio igriv?
Po mom mišljenju, kompletan realizam ne postoji, najbolji izbor jeste da razvijete proizvod koji je veran disciplini ali i tome što je igra. To je ono što Milestone uvek traži u svojim igrama; ne bih govorio o ograničenjima već o specifičnim osobinama medijuma koji se spaja sa realnošću.
Kakve vrste pomoći su dostupne manje veštim vozačima? Da li se Driving School vraća i hoće li učiti igrače vozačkim tehnikama?
Manje vešti igrači imaće mnogo različitih pomagala na koja mogu da se oslone. Želimo da svi u potpunosti uživaju u igri.
Da li je automatsko vraćanje na stazu malo doterano ili možda može da se isključi? U prethodnim igrama ono se često aktiviralo čak i kad smo tek za malo bili van staze.
Automatsko vraćanje na stazu je doterano kako bi manje smetalo; ređe se aktivira kad ste van glavnog puta.
Da li su instrukcije suvozača unapređene? Jesu li preciznije i imaju li bolji tajming?
Unapređivanje suvozačkih instrukcija bio je jedan od glavnih ciljeva na koje smo se fokusirali za vreme produkcije, tako da je mnogo truda otišlo na to: glasovi su snimani ispočetka i novi način rada sa glasovima je implementiran. Uveravam vas da je suvozačev glas sad mnogo uglađeniji, da ima pravilan tajming i preciznost u isto vreme.
Možete li nam dati više detalja o Vita verziji WRC 3? Koliko je drugačija od ostalih?
Sa Vita verzijom želeli smo da ponudimo nešto drugačije, recimo više prilagođeno prenosnom iskustvu, nešto u čemu može da se uživa u pokretu. Zato smo ciljali na pravo, čisto reli iskustvo, bez suvišnih detalja, samo kompletiranje specijalnih ispita na kojima testirate svoje sposobnosti! Osim toga, grafika je pažljivo portovana na Vitu pa verujem da WRC 3 izgleda i radi sjajno na Sonyevoj novoj bebi.
Opširniji intervju možete pronaći u novom broju ScreenFuna, gde Marco Ferrari odgovarao na pitanja vezana za PC verziju, novi grafičke endžin, sam proces razvoja igre, novi izgleda karijere, upravljački model i još ponešto
1 comment
Pa ljudi šta čekate; danas je 15.septembar, kad će novi broj SF-a!? 😀